OBSŁUGA
E-COMMERCE
Nasze wsparcie obejmuje w szczególności:
- doradztwo prawne przy tworzeniu, przekształcaniu i ewentualnym zakończeniu działalności podmiotów, w tym na etapie wyboru optymalnej formy prawnej;
- bieżącą, kompleksową obsługę prawną m.in. w zakresie sporządzenia, weryfikacji oraz aktualizowania dokumentacji dotyczącej sklepu internetowego, aplikacji mobilnej czy konkursu (m.in. regulamin, polityka prywatności, programy partnerskie, formularze kontaktowe oraz dotyczące odstąpienia od umowy zawartej na odległość, dokumenty dotyczące reklamacji, informacje o cookies czy zgoda w zakresie przekazania danych osobowych);
- wsparcie prawne w zakresie przygotowywania i opiniowania projektów umów z partnerami biznesowymi i kontrahentami, m.in. w zakresie umów z dostawcami, agencjami marketingowymi, agencjami SEO oraz SEM, grafikami, influencerami, copywriterami czy innymi podwykonawcami;
- pomoc prawna w zakresie rozwiązywania sporów z konsumentami;
- zapewnienie zgodności dokumentacji z obowiązującymi przepisami prawa, w tym co do gromadzenia i przetwarzania danych osobowych z przepisami RODO;
- windykację należności, w tym w pierwszej kolejności kierowanie stanowczych wezwań do zapłaty oraz podejmowania działań wspierających jak np. wpis do Krajowego Rejestru Długów;
- wsparcie w zakresie ochrony dóbr osobistych, pomówień w Internecie, przeciwdziałaniu czynom nieuczciwej konkurencji, kradzieży zdjęć czy podrabianiu towarów – w przypadku zaistnienia naruszeń;
- doradztwo w zakresie ochrony marki, rejestracji znaków towarowych oraz wzorów przemysłowych.